Waarom ga je ervoor? ?

Standaard

image

Inderdaad. Iedereen heeft zulke mensen wel om zich heen je kunt er wel en totaal niet mee. Alleen uit je leven is weer een ander verhaal. Mensen krijgen  een plek in mijn hart best snel ook.. als ik t toelaat  …
Dit kan zijn in vriendschappen. Familie banden. Relaties…

WAT KLEINE VOORBEELDEN:

Vriendschappen;
Je hebt een leuke kameraad /vriendin, alleen weet je niet meer na een tijd wat voor een toegevoegde waarde het nog heeft in je leven .. is het je energie waard. Zo ja.. slik soms dingen. Waardeer elkander en respecteer  elkaar. Blijf wel altijd eerlijk in wat je voelt en denkt. Maar netjes en normaal  ipv uitlokkend tot ruzie. Mijn  moeder zei altijd “Het is de toon die de muziek maakt”.
Je blijft van iemand houden en daar heeft een ieder zijn eigen redenen voor. Vandaar dat direct afscheidt nemen van mensen die me dierbaar zijn nogal moeilijk is .. mijn vergevings gehalte  is redelijk hoog zeg maar. Niet handig dat weet ik. Anyway.
Of t goed is. Wordt nader bepaald en t komt wanneer t komt . Blijven mensen bij je ookal gaat t wat minder. Of laat je t er sneller bij zitten.. Ieder zijn ding. Ik onthoud altijd. Mensen komen en gaan Met een reden!!!

Familie  banden;
Het komt voor in elke familie. Dat niet iedereen gewoon weg met elkaar overweg kunnen…
Wie kampt daar nu niet mee. Of het “Eigen familie bloed” is of “aangetrouwd”
Elke familie  kent deze situaties. Irritaties Etc. … en je kan niet 123 zeggen ok Doei!  Want Uh tja het is wel je familie.  Moet ik toegeven, dat ik ook echt mensen ken die heel makkelijk zijn in t dicht gooien van hun deur.  Van hun kind, of andere familie leden. Of kinderen jegens hun ouders of familie.  Heeeeeeel  Bijzonder  vind ik dat moet ik zeggen. Maar dan ook echt Heeeel bijzonder. KOEKOEK!!!!!!! Maaaaar dat is Mijn visie ervan en mening!

Uiteindelijk iedereen hun eigen dingen…Respecteer t allemaal. Begrijpen of zelf doen is een 2 de. .zeg maar

Relaties;
Oei moeilijk onderwerp die he veel facetten kent van deze denkwijze.  Je houdt van hem maar weet inwendig,dat het gewoon weg foute boel is of je zit gevangen . Maar we hebben t over houden van mensen waarvan je weet dat t niet echt “Je van het is” netjes gezegd   ..
In relaties is dit heel moeilijk en zo divers. A heb je te maken met verschillende mensen andere meningen/handelingen Etc.  Weggaan bij iemand die je pijn doet,maar waarvan je weer dat je het zo onwijs slecht is in the end…. praten is altijd makkelijker gezegd dan gedaan.
Ook andersom als je niet meer in een relatie wil zitten,maar bang bent. Mensen blijven voor kinderen ook bij elkaar zo slecht maar t gebeurt wel .. maar je kunt ook onwijs van iemand houden en diegene van jouw alleen werkt het gewoon niet meer.

Ziet u/jij zoveel aspecten kunnen We t Iver de “Liefde” hebben in dit kader.

Dit waren wat kleine denkwijzes vanuit mij omtrent de foto…

Blijf bij jezelf! !!
Gun İedereen het beste geluk. Ondanks je eigen verdriet. Dat doet er niet toe dan. Hoi van de mensheid merk je zal ontvangen..
 
Remember  L.O.V.E.💜

L.O.V.E Mellissify

Geef een reactie

