Mogly. …

Standaard

image

Mijn meiske is met haar oma op vakantie geweest in de mei vakantie… İedereen zei dat ze op Cleopatra leek Etc etc.. ahaha

Helemaal in naar nopjes. .

Nu hebben We besloten om de zomervakantie ook in Egypte te vertoeven. Wauw wat zalig. EL GOUNA PRACHTIG

image

Ze was helemaal blij met haar henna de tweede dag voor vertrek. (Naar huis) We zijn 13 dg gegaan en t was zo verschrikkelijk fijn. In elk kader.
Leuke mensen ontmoet… Egyptische en Nederlandse… Te leuk. Meiske vermaakte zich prima. 
Persoonlijk hou ik van kleinschalig. Dan heb ik duidelijk overzicht haha..  En hier was ook geen animatie en kinderdisco.  Zo’n kinderopvang  zo noem ik t daar doe ik niet aan mee tenzij t echt leuk is en ze wil. Maar Ik ben met haar weg  lekker zwemmen. Quality  time.. kinderdisco was jammer . Ze miste t niet zei ze.. ze heeft een heerlijke vakantie gehad ..Want s avonds danste ze met ons en mocht ze spelletjes kaarten mee spelen.  Op 1 voorwaarde. S middags oogjes dicht . Tja 7
of 10.. kinderen  hebben rust nodig.  Anders stuitert t weg en wordt t knetter vervelend. . No no. Geen denken aan…
Gelukkig weet ze t. Gehoorzaamd ze lief. Te schattig …
Daarnaast stonden we elke ochtend om zeven uur op kwart voor acht ontbijten en dan naar t zwembad  … dus ook al werd t 02.00. (En dan sliep ze met een deken op een ligbad bij ons als We aan t kaarten waren) was namelojk gewoon nog 35 . Deken ivm de zee en behoorlijke wind..
Al met al veel energie voor zo’n kleine meid te verwerken en alle prikkels.  Regels zijn buigzaam maar wel zoals ik wil en beste acht  en daar is Rust momenten een belangrijk aspect van..
image

Anywayyy. ..

En nu werd  ze Door een Persische vrouw Mogly genoemd  hahah. Ze is namelijk best lang en slank voor haar leeftijd.  Totaal herkenbaar van mezelf vroeger dan. Ik ben van alleen broekjes. Zolang je meisje geen Borstjes heeft vind ik zo’n  topje Verschrikkelijk! ! Zonde dat is 1 en t zit nog irri ook voor ze met al hun capriolen. . Hangt t weer in hun nek etc  en zolang t nog niet nodig is. WAARDEER  t DAN en maak er gebruik  van???!
Ze wordt Prachtig bruin!!! MASHALLAH. Nu kan t nog nogmaals  de bedekking komt wanneer t ook echt noodzakelijk  is…Die vrouw vond met haar kinderen, dat t een echte Mogly is. Korte bob. Broekje aan. Beetje stoer doch lief en wat verlegen soms . Eigenwijs haha.

Sindsdien heet ft ze een bijnaam. MOGLY geweldig  gevonden en waar ook nog … veel overeenkomsten.  Ik snap  hem wel. Dus ze heeft een leuke speciale bijnaam. Te danken aan onze Fantastische vakantie in Egypte dit jaar. . Leuk aandenken . Persoonlijk. Leuk bedacht . Geeft weer een andere twist aan een vakantie en de mensen die je ontmoet geeft een andere dimensie eraan. Al met al. Vakantie is goed voor iedereen. Ookal is in Nederland . Zolang je maar weg uit huis bent..

Zo wilde t even kwijt haahh..

L.O.V.E Mellissify

»

Geef een reactie

