That’s the way I see it..

Standaard

image

Ja hier zit wat in… Zodra ons hart eenmaal in t bezit is van een ander dan kunnen We heel ver gaan vooral over onze “eigen” grenzen heen gaan. Goedschiks of helaas kwaadschiks  .. God werkt in mysterieuze wegen

Slechtschiks Dat laat zien vooral als dingen niet goed gaan,dat je ziet dat men ingetogen  wordt.en goedschiks kun  je humor nodig hebben eigenlijk. .en zoveel meer..
Alleen als de liefde zo diep zit dan ga je ver om diegene te pleasen. Je pleased jezelf er ook mee uiteraard. …
Als je t goed aanpakt … Love cab be sonstrong and passionate. ..

image

Zeker!!!!!!!! Zeg Nooit  nooit!!.
Ben nogal erg op mijn strepen gaan staan Door dit soort uitspraken te maken. Alleen kom je er soms op terug of je gedachten gang veranderd Door de jaren heen.

Het kan in elk kader zijn. De wijze van opvoeding . Hoe jij je vriendschappen ziet. Familie banden of relationeel gezien.
Als jij ontwikkeld als persoon zullen je gedachten en grenzen ook veranderen.Een heel  natuurlijk proces. Zolang je maar bij Jezelf blijft… Eigen “Ik” en je “Eigen kern”.. Hou je eigen ruggengraat  erop na en eigen visie en  mening. Van derden. Is zoveel minder relevant… Rekening houden ala.  Alleen ben en blijf ik  doen zoals ik t het beste acht…

image

Ook dit kan worden opgevat in vele situaties ..
Het is oh zo waar.
“Zolang je eraan blijft denken,neem t risico dan”

Haal uit het leven wat erin zit. Dat heb ik meegekregen vanuit mijn familie… And We people Need That!!
Met vrede en respect. . Maar ga je dromen  achterna. Doe wat jouw instinct je zegt. En anticipeer erop…

image

Jaaaaaaaaaa😆😆😆😆😆😆😆😆😅Zo veeeel  beter. Klein V.B. Ik ben paar jaar geleden een weekend weg geweest met twee soulmaatjes.. het  was Kl..  weer t storm,regen alles erop en eraan.
ahahha dingen gingen  mis en t hotel was òok erg Appart
hahahha. Anyway ……!!!!! We hebben zoooo zoooo extreem veel gelachen/genoten . Continu. Van de stad overdag tot s nachts. Geweldig. En ik teer. Wij teren er nu nog steeds op en kunnen er nog net zo hard om lachen hahahahah.  Dat is het Heerlijke em  vrije  gevoel ervan.
Dus oh He’ll yeah. Laughing is Gooood!!!😍😍😍😍

Doet een mens echt goed.  In elk opzicht. Ken je verdriet, ken je ook optimaal geluksmomenten.  En visa versa… …

DO the best you can. Behoudt je Humor Hoe moeilijk de situaties ook zijn het helpt je zo… Geloof me..
En doe wat jij wilt. Waar Jouw hart sneller van kloppen gaat. In welk opzicht dan maar ook.

Believe in you all..
Remember L.O.V.E.💜

L.O.V.E Mellissify

Geef een reactie

