Kerst 2015……🎋🎍🎄

Standaard

image

Normaliter vieren we kerst altijd bij mijn moeder , opa en oma of bij mijn  jongste oom. Traditioneel gezien…

Dit jaar hebben We besloten om kerst bij ons te vieren meer ruimte dat is 1. en mijn nichtje heeft een kleine.  Neefje ook. Dus meer ruimte ook voor hun. Daarnaast is onze opa niet meer in een  goede lichamelijk conditie dus ver rijden Etc is al geen optie.
Als t bij mij is dan zijn ze zo thuis binnen een paar  minuten.

image

Vorig jaar had ik er niet zo heel veel zin in. Om meerdere redenen. Mijn revalidatie waarin ik toendertijd ook nog veel medicatie diende te consumeren hielp  uiteraard biet mee in elk kader… was zo mezelf niet. . En was erg emotioneel Etc . Gewoon niet Ik…!! Nagaan wat medicijnen kunnen doen. Blij dat ik t goed onder controle heb. Goede arts die me begeleid. En luisterd. Gezorgd heeft,dat ik ben waar ik nu al ben In elk geval op medicijn gebied. Dat was een strijd.  Omgaan met daadwerkelijk chronische pijn..
Alleen zonder kun je weer en dat ervaar ik al enige tijd  weer bij mijn  eigen kern komen laat ik zeggen steeds meer kom. En dat is zo’n bevrijdend gevoel…

Nu .. Oh Nu heb ik er zin in. Niet  normaal. Twee dagen hier. 
Donderdag ga ik met mijn meisje de boom zetten, want dat vind ze zo fijn en leuk als t niet speciaal is. Wil er eigenlijk al direct wat onder leggen zo leuk ahha…
😍 😘 🎄🎄🎂💖💖Just Gotta love her. So pure….

image

image

Zoveel warmte Brengen deze dagen. Er zit ook een dubbel gevoel bij mijn broertje  is er voor t eerst Niet bij, want die vertoeft heerlijk een jaar in New Zeeland (als t niet voorgoed wordt) Hoe pijnlijk ook. Het is hem zoooooo  gegund 💖💖💖. …
Zijn geluk Voor alles.  Mijn  tweede kind. Zo heb ik t altijd gevoelt.

Anyway. We gaan er een paar mooie fijne leuke onvergetelijke dagen van maken…denken uiteraard aan Iedereen die er niet is om ons heen of in ons midden…
Ze zitten in ons hart en gedachten.
Uiteindelijk zijn de belangrijke mensen die wel binnen bereik zijn er wel. Hoe gezegend. En Helemaal dat ik de  kans krijg van mijn familie, dat ik deze gelegenheid krijg on dit tot doen.. ze weten,dat ik er veel waarde aan hecht. .. Liefff

😍 😍 😍 😍

image

image

Oh Holy night the stars are. Brightly shinning.  Lallalala. …..

Come on Christmas… Can’t wait to Embrace your warmth and love…. 😍 💖💖🎄🎍🎄🎋💖💖😘😘😘😚

Remember L.O.V.E.💜

L.O.V.E Mellissify

Geef een reactie

