Wie ben ik????…

Standaard

image

Ik kwam dit tegen wederom zoals ik meerdere Quotes tegen kom en gebruik in mijn Blogs..
Anyway.. vind hem geweldig!!!

Waarom?..  mensen die aangeven,dat ze de dingen anders zouden willen overdoen of anders hadden willen aanpakken of Spijt hebben van dingen vind Ik persoonlijk iets te ..

Waarom dienen mensen spijt te hebben van bepaalde keuzes of andere besluiten en omstandigheden waar je in terecht komt als je bepaalde keuzes maakt in een periode  ..alleen waarom spijt?? Je kunt t stom vinden Etc. . Accepteer t en ga Door.  Focus op t goede en nieuwe kansen Etc. .

Ik mag aannemen,dat je leert of tracht te leren van je keuzes. Juist degene die jij niet te cool vond of handig . En nee ik heb t niet over misdrijven of ernstige zaken die je bewust gedaan hebt om te schaden. (Gewoon naïeve bepaalde dingen en keuzes Door wat dan ook. Alles komt overal vandaan en Door)gebruik t niet als excuus.. dat maakt je slap mijn ziens

Men leert van Alles en nog wat Door elke keuze die je maakt. Uiteindelijk maakt t wie jij bent en wil zijn. De ene doet er wat langer over de ander wat sneller. Puzzels zijn moeilijk te leggen en daar ben je nooit minder om! Let me be clear!!!!

Mensen straffen zich zelf zo enorm soms terwijl je ook positief kunt denken “omdenken”. Ja toen heb ik dit dat en zo gedaan en nou ja ik accepteer Nu de conequenties  van mijn daden en keuzes toen der tijd …

En er kunnen zoveeeeeel mooie dingen uit voort komen . Of t nu een kind is van een mislukte relatie. .een wonder en t beste wat je overkomen kan als mens. Of de extra kansen of wijsheid die je begint te dagen.. en op je af komen waardoor je keuzes veranderen… Dat is toch al heel wat

Iedereen zit in een “Fase” of misschien wel meerdere.. What the He’ll maakt het uit. Als men er uiteindelijk maar van leert en er wat mee doet. Meeneemt wat je geleerd hebt.
In ALLES ………

Doe wat je toebedeeld wordt het is niet voor niets. İedereen krijgt zijn portie lessen .. let op! En leer en ga verder .. .
Sterk ben je.. I know…

Ik kan zeggen . Ja ik heb oprecht Geen Goede keuzes gemaakt maar Damn ik ben blij zoals ik geleefd heb tot nu . Met alles erop eraan  . Veel kwaadheid,onbegrip,onmacht en pijn . Maar goed.. Door alles heb ik een prachtig kind Mashallah. En daarnaast een goed leven. Hoe t nu ook is voor me.. maar daar heb ik gelukkig #Mellissify voor. Haha zonder mijn gezondheid was t waarschijnlijk  niet ontstaan en ik ben er heeel blij mee en vooral dankbaar voor alle trouwe volgers en alle lezers… (ondanks dat ECHT super graag werken wil) anyway sss

Thank ya and bless you

L.O.V.E Mellissify

»

Geef een reactie

