Put it on…really. .

Standaard

image

Ja doe eens gek…. Al dat gedoe rondom wat er in de wereld speelt. Alles wat ermee te maken heeft en krijgt . Verdriet alom het is echt te triest voor woorden. Dan heb ik t nog niet eens over hoe “men” met elkaar omgaat hedendag.. Onbegrijpelijk in mijn beleving vaak.

“Ligt het nu aan mij”? is een  vraag die mij vaak rest.
Ben ik nu diegene die raar denkt. Dingen ervaart en voelt  of begrijp ik t gewoon weg niet meer.
Empathie van de mensen jegens de mensen is ergens erg sterk maar op zoveel vlakken. Dingen die dichter bij huis zijn daarin wordt gefaald.  Op t gebied van liefde. Empathie ,communicatie, inlevingsvermogen en ga zo maar door. Warmte en genegheid.   Iets wat iedereen op zijn tijd nodig heeft. 

Alleen is t zo moeilijk om te geven of ontvangen van derden. Of je nu wilt of niet. Dat kun je niet afdwingen.  Het is een feit. Mensen zijn zoals ze zijn. Door hun opvoeding leven Etc.  Wanneer ga je dingen weer toelaten of überhaupt toe laten. Geen idee. Alleen jij weet dat.

Ik weet,dat mijn hart soms te open is.  En ja vaak op mijn B .. gegaan maar gaande weg leert men ahhaah zeggen ze hhaa.. maar anyway ik neem t mee. Elk contact elke fase betekend iets. En staat ergens voor. 

Alleen Kom op IEDEREEN Wees eens wat Positiver jegens  Alles.  Laat dingen los ga je gevoel achter na. In Elke zin. Probeer bij jezelf te blijven maar wel te kiezen correct voor je eigen wil en Ik!
Zo belangrijk voor je toekomst.  Je welzijn en noem  maar op. 

Wat hebben anderen te bieden als jij jezelf van alles ontneemt.. pfff waar doe je t dan voor. Wij allemaal.
Vechten is wat we doen. En we gaan ons niet laten  meeslepen Door andermans negativiteit of shitzooi. De wereld is al naar de knoppen aan t gaan .. werk aan je eigen wereld daar draait het uiteindelijk om.. İnshallah. ..

L.O.V.E Mellissify

Geef een reactie

