Soms is de waarheid hard..

Standaard

image

De waarheid kan knetterhard zijn! Dat is een feit en iets waar We allemaal op een  bepaalde manier mee te maken hebben gehad. Leuk is wat anders,maar soms is het gewoon noodzakelijk.  A. Om de zaken makkelijker en opener te maken
B. Om gewoon echt jezelf te zijn.

Ja heus begrijp ik, dat ik  niet kan zeggen te pas en te onpas wat ik daadwerkelijk denk en voel. Neeee  zo is t niet. İk zeg alleen wel sneller wat ik denk vind en voel  met respect en grace alleen soms dient t gewoon echt gezegd te worden. Geven en nemen. Incasseren en uiten     ….Hoe fijn is dat!!)
Dan nog zo eerlijk te zijn en wel t gevoel blijven behouden dat jij niet goed genoeg bent.  Jij bent diegene die afhankelijk is . Jij bent diegene  die Hulp nodig heeft en ook nog eens tijd  consumeer  Terwijl “men” denkt. Ja maar je hebt toch al tijd zat .. klopt idd als je in de ziektewet zit is overdag thuis bent en moet  zijn en moeder bent. Heb je toch alle tijd waarom al die andere. Dingen dat voor adem zorgt. Waarom zou je? Ja zo wordt r gedacht 100%  al voldoende voor de revalidatie die ik heb momenteel aan tijd. Dat kan wel maar r  ook echt op jouw manier aan werken nou daar zijn de meningen over verdeeld. Nee erg Handig.  Grrrr  menselijk brein soms zoooo short minded. Anyway. Ook dat is vermoeiend. Continu denken hoe een ander t opvat gaat vinden Etc Etc. . Ben er klaar mee.
Dus deze openheid en eerlijkheid is alleen maar beter voor mij. En gelukkig
heb ik ook mensen die t wel ondersteunen. Wel eerlijk hun mening hebben maar Mij in mijn waarde laten en zich er niet mee bemoeien verder. Aangezien t Mijn leven is. ..Ah zalig gevoel.. geven zij  mij

image

En daar komen deze mensen bij kijken.  “Soulmate s” goede vrienden of familie die t begrijpt net zoals t is qua comminuceren. .. A Voila😇..

Open zijn is zo fijn, verfrissend en heerlijk. Alleen zo zo zo jammer,dat Weing  mensen echt opgewassen zijn tegen de waarheid.  Met elke wind of mond meepraten. Alles willen weten die  “nieuwsgierige “mensen bleh. Helaas je hebt ze sws om je heen . Só deal with it met grace maar wel hoe  ik t wil en zie. Wil overal over nadenken en sta ervoor open … wordt  alleen niet vals dan wordt ik ook niet aardiger op zeg maar dat.

Dus be normal. Just Your true self.  Don’t pretend I hate that..

Be YOURSELF in every way you wish. With respect and grace but still. .. just do it.
It will set a whole lot s thing free. In your mind for sure

😍

L.O.V.E Mellissify

Geef een reactie

