Gedachten, uitingen en kracht..

Standaard

image

Deze vraagt rest mij ook nog steeds..
Waar ik alleen steeds meer achter kom , is dat het gewoon is zoals het is!.. Punt!..
Je hebt namelijk zelf helemaal in de hand welke gedachten je wel en Niet meer toe laat of überhaupt Niet toelaat.
Een opgelegd gevoel wat iemand zich zelf eigenlijk  aandoet. Wat de aanleiding ook is. Genoeg is genoeg.. en dienen we stil te staan Samen met ons hart  en gedachten op 1 lijn .

image

Ja wat is dat eigenlijk? Wat zijn jouw Ware gedachten en gevoelens? ?.. Moeilijk hè?
Het daadwerkelijk  hardop te zeggen in t bijzijn van een ander.  En nee heb t niet over je “Bff” .. gewoon iemand….
İedereen wil onwijs graag horen hoe het met ze gaat van wie dan ook. Het geeft je een fijn gevoel alsof mensen daadwerkelijk  geïnteresseerd  zijn in Jouw als individu/ouder.. what ever.. Maar er is Interesse. .! Hoe fijn..

Alleen krijgen we t echt die ?..vraag met die daadwerkelijke intensie?

Ik vraag het me vaak sterk af. Neigt meer naar nieuwsgierigheid, bemoeizucht  Etc  .. en tja .

(*SARCATSISCHE tintje haha moet ook kunnen en in elke grap een kern van waarheid ;)😯)
als er iets gebeurt dien je er gewoon net minimaal en t ligt aan wat t is dat dan hè ..gelukkig 😧poeh poeh dat dan weer wel😂;)  ,maar binnen een bepaalde tijd dien je toch echt wel klaar te zijn met t boos zijn of onwijs verdrietig. .”het zelfmedelijden wat men snel geneigd is te zeggen of laten blijken als ze vinden,dat je ergens te lang in blijft hangen . En ja dat gebeurt weleens voornamelijk vroeger  . Als tiener meisje vooral. En je hebt ook mensen die er echt niet echt niet uitkomen depressief worden burnout Etc . En je hebt diegene die hun hoofd boven water willen houden al motten ze hun schoenzool opvreten!😆

COME ON!!😨FOR REAL PEOPLE..

image

Nou dus dit hiero boven hahah..:D😂😂😁:D:D:D:D😁😆:):)
Toch is t een keiharde feit en realiteit van t leven zelf.. De mens zoals we zijn.
Ja iedereen word geschaad in vertrouwen, gebroken harten etc etc… dierbaren verliezen op elk vlak. van relaties tot vriendschappen..
Gaat je niet in de koude kleren zitten en gaat dwars zitten en je wordt steeds voorzichtiger en vertrouwen is practische weg.. Dan alleen “jezelf ”
zoveel nog om erbij op te noemen .. poeh!😨 İedereen krijgt zijn portie op zijn of haar moment. En in welke vorm dan ook. That’s life. Hard maar waar. Alleen je kunt toch Verdikkie niet gaan bepalen hoe en wanneer mensen last kunnen krijgen van dingen.  Of bepalen wanneer “T een keer klaar dient te zijn” 
Uiteraard ik  ben niet van gisteren begrijp heus dat dingen een x “Afgesloten “ dient te zijn  met Jouw “Issues” Etc. . Alleen nobody is gonna tell you when how or when ever..
Het komt eruit wanneer t zich toont.
Wanneer Jij zelf er wel voor open staat  en de confrontatie aan kunt gaan of niet. Wanneer er een bepaalde “rust” komt die er voor zorgt,dat je geest en lichaam denken. Nu is t klaar . STOP! !AND WAIT A MINUTE.  neem een stapje terug denk na. Doe er iets mee zoveel je kan /kunt em wil.. en leer. .. Leer. Alles is een leerproces om verder te kunnen komen. Ergens te komen.

En eerlijk  verstoppen Heeft geen Zin!!!!!

Het vreet je op ….en genieten van “Het leven ” zit er dan sowieso niet optimaal in zoals t betaamd. Met Bezieling ,kracht vanuit je innerlijke ik,ziel,hart,je gehele zijn.

Helaas waar…

Wat gaan We er alleen aan doen rest nog als vraag?

image

image

Deze tweestrijdige foto’s zeggen zoveel over hoe t ook echt kan gaan. 160000 gedachten ter gelijk.  Welke kant Mijn God. .. Welke kant op? ?
Totale paniek:oops::oops:..

We kunnen heel makkelijk een masker opzetten en doorgaan als malloten haha en dan wat?..
Verdriet ,boosheid,angst en ga zo maar door is niet iets,dat je even uitschakeld.  Het kan voor even..uiteindelijk gaat het je achter volgen.  In welke zin dan ook…  en dat je/u voelt dat dingen t niet waard zijn.  Lijdt aan zelf beeld. Heeft en komt het ergens vandaan Dus… Werk Daar  aan. Wil je kunnen lossen in je/u hoofd… alleen andere kunnen en mogen niks bepalen. ..Jij bepaalt hoe Dat proces verloopt. Zonder gepush van derden.. Nee!!!!!!Niet meer gewoon. AFGELOPEN ERMEE..

Hoe en mogelijk…??????!??!??!?!?!?!?……

Zou het?!???!?!?
              Ja!!!!

Het gaat er uiteindelijk uitkomen. Of je t nu in je jongere  jaren dan wel als je ouder wordt zal ervaren  doet er niet toe!
Wie weet op je sterf bed pas… het kan altijd nog…
Wat doe je ermee is de vraag!
Je gedachten zijn STERKER dan wat dan ook… Je eigen wilskracht ..steun van geliefden om je heen.(Helpt Enorm ).
Of misschien heb je dat niet of Iemand… dan hoop ik Oprecht!!!! Dat ik met mijn verhalen jouw/u raken kan of t nu om te Gieruhhhh is Door de wijze waarop ik schrijf of omdat t pakkend is. T maakt me niet uit. Een lach een traan. Wil mensen bereiken. Hoe dan ook!! That’s #MeMellissify. Want iedereen verdiend het te horen.  Het Ook jij mag er zijn en er zijn meerdere die dit doormaken. Je./u bent nooooit allen!!!!!! ONTHOUDT DAT SVP :):).  Niks dient /mag gebachetaliseert te worden. Veroordelend zijn op welke manier ook. DENKEN dat jouw /uw issues erger of Minder erg zijn dan een ander individu. Iedereen heeft zijn/haar eigen gevoelens. Nooit onderschatten wat mensen doormaken in hun leven,hoofd etx….o.

JE EIGEN GEDACHTEN  BEPALEN DE ROUTE VAN JE PAD…. ONDANKS BUMPS ON THE ROAD ZIJN HET JE EIGEN GEDACHTEN DIE BEPALEN WELKE KANT JE OP GAAT   NEEM JE DE HOBBELS. ACCEPTEER  DE GEVOLGEN. ONTVANG JE ZE GRATIS😂😠😤 PROBEER ER ZO GOED MOGELIJK NAAR EIGEN MENING ,MAAR WEL MET BEZIELING EN EMPATHIE ER MEE OM TE GAAN. 😍
    WEES DANKBAAR VOOR WIE JIJ BENT..
GEZEGEND MET WIE JE MAG EN KAN ZIJN…
HET IS NOOIT NOOIT TE LAAT!!!!
EN EEN PRACHTIG PERSOON KUN JE ZIJN ALS JE JE DAAR NAAR STREEFT. (NOGMAALS IEDER ZIJN/HAAR DING ) NO COMMENT OR JUDGMENTS THERE….From this side NEVER!!! And everyone is at they’re very best when they are Striktly a 100% them selfs and real confedend whitin them selfs.!. .. And I Wish That Every  one would and could feel that.  And if your are trying  than I am so proud. Je kan alles doen wat je wilt. Als jij je er maar voor open stelt. Energie instoppen,dat is het leven. Energie stoppen in belangrijke zaken. Die Jij/u belangrijk  acht.. met nogmaals pure empathie, liefde,zorg Etc. .
Om iets te bereiken of te “willen” dien je altijd energie, tijd en aandacht te geven. ..  Leven gaat niet oever Rozen .. 😉Dingen komen niet aanwaaien. (Mijn moeder zei vroeger altijd; Kind, je diploma voor school komt echt niet met de post. . ” hahahha zo leuk) en als Moeder zou ik exact hetzelfde zeggen. Als je wat wilt moet je er wat voor doen!!! Hoe dan ook. Zoals Jij wilt. Niet zoals anderen het zien willen. Grrrr Dat gelabeld worden nopjes plaatsen… Bah bah bah. KOMT ME DE STROT UIT…eeelhhhgggg:o😱😨😵😵😵😵😵😷😷😷😷
.

Het feit,dat Ik me realiseer Door fantastische mensen om me heen. Mensen waar ik op kan bouwen . Iets wat ik ook nodig heb wat zeg ik Everyone needs it!! True love van vrienden kennissen of familie. .. van mij part je buren

Zolang t maar puur is..

Ik schrijf dit nu. . Na aanleiding van een gesprek en ik vond,dat ik er iets over delen diende…
😍 😘

image

😘 😘 😘 fijne nachtrust iedereen. Sleep well everyone. Be blessed. But think of your own well being in every way possible.. dat zorgt ervoor dat je hart gedachten en ziel in balans zullen zijn..
Het zorgt voor een oprechte lach

Remember L.O.V.E.💜

L.O.V.E Mellissify

Geef een reactie

