Ik zeg Statement!!

Standaard

image

Poeh poeh poeh wat moeilijk is dat zeg. Alleen wordt het wel tijd, dat je zo denken gaat. Uit zelf bescherming.  Ook om aan te geven en te laten zien, dat jij Jouw keuzes maakt gebaseerd op jouw visies in t leven en ga zo maar door. Verantwoording verschuldigd .. He’ll No!!!:)Not anymore.
Been There Done That!! Makkelijker gezegd als gedaan  ..

Ik ga ervoor…. ik streef om daadwerkelijk me niet meer te verantwoorden of mijn mening uit te leggen. Überhaupt ..

En laat 1 ding helder zijn.
Ik bedoel dit niet egoïstisch en dat zal t ook nooit zijn.. Maar meer aan jezelf denken ipv wat anderen vinden. Zoooo Not important.  Dat dient in mijn hoofd Door te dringen en erop te anticiperen zoals IK dat t beste acht!!!

Zal niemand in de weg ermee staan,pijn doen of dergelijke..
Alleen grenzen zijn er nu wel steeds en steeds meer. Dankzij. . Laat ik dat erbij vermelden. Dankzij een paar
Fantastische mensen liefdevol om MIJ heen….

image

And that is the way My cookie crumbles….!!

Laat zien wat je van elkaar vind Nu. Het heden. NIET Wat Men Gedaan Heeft Of Waarom.  Elk mens heeft zijn eigen wandelschoenen en paden die wij niet bewandeld hebben in diezelfde schoenen.  Oordeel dus ook niet.
Blijf bij de kern van je eigen Ik!

Voor mij zelf besloten om mensen niet meer te laten bepalen hoe ik me dien te voelen.
Of hoe zij willen dat ik me eronder voel als zij hun mening hebben/vals zijn noem t maar op. Nee… Niet meer..

It’s me time … En Dikke Vette Hug vor diegene die me erbij helpen,steunen en de kans geven om t ook daadwerkelijk  te kunnen toepassen..

Dit geldt uiteraard voor vele.. Volg je hart en instinct. Denk niet teveel na. Zoooo Vermoeiend. .

image

Dus dit hierboven moet Afgelopen zijn!!😆:):).

IK SJEGHHUHH Succes hahahaaha..YOLO…..💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💋💋💋💋💋💋

L.O.V.E Mellissify

Geef een reactie

