Kracht van de mens…

Standaard

Raar en waar   .. De kracht dat een mens bezitten kan. Of t nu gedwongen is of niet.

Kracht ontwikkeld zich wanneer je vaak denkt, dat je op je zwakste bent. Het kan ook zijn, dat het kracht zich ontpopt wanneer je hersenen vinden,dat het nodig is.

Ben je ziek,  dan vecht je voor je leven. Als je kind ziek is (afkloppen  op dit alles) en je doorgaat met je  leven en gezin en  de kracht vind om je  kind bij te staan zoals betaamd als ouder.

je met jouw hoofd omhoog wegloopt  van situaties die je uiteindelijk Niet in de hand hebt!

Kinderen krijgen terwijl je vroeger zo’n ander beeld had van hoe “t kon zijn ” waar  je van droomde. Zo rond je dertigste  had je t wel gemaakt.  Carrière gericht en gezin gewijs.

Dit zijn allerlei “omstandigheden” die soms buiten je macht liggen. Ligt t aan je eigen keuzes. Dan zal er ooit ergens iets gebeurt zijn waarom je bent zoals je bent en de dingen doet in t leven zoals je doet.
Als er dingen gewoon weg overkomen met al je beste intensies ( ookal heb je in je leven niet de beste keuzes gemaakt intensies kunnen wel oprecht echt zijn . Even referende naar bovenstaand) dan kan t een leer moment zijn voor je om Door te gaan in de toekomst.  Een leerproces zo zie ik het althans. Ieder zijn mening daar gelaten  uiteraard. .

Ik respecteer een ander.
Zoals ik verwacht gerespecteerd te worden.

Ik heb veel mooie krachtige mensen om me heen en mogen kennen. Ik zie t snel aan een ander.
Gelukkig kan ik in staat zijn diegene te laten zijn wie die wil.  Als ik als “vriendin” of ” familie” zijnde verbonden zou zijn kan ik er eventueel een x wat van zeggen!maar ook dan wie ben ik? 
Te bemoeien met een ander mans leven en keuzes. .
Ik pak de momenten dan wel als t echt noodzakelijk  zal zijn.

De kracht komt zoals het komt bij je. Zodra je t ook vaak niet verwacht. Weet 1 ding. Jij… Ja Jij Bent altijd sterker dan wat dan ook.  Je geest/brein is Sterker dan wat dan ook ..

Zelfs pijn  kun je soms geestelijk onderdrukken… lichamelijke  pijn  en heartache   ..

Just Believe…

Believe and have faith …

I know I have..

L.O.V.E Mellissify

Geef een reactie

