Kijk verder dan je neus lang is. ..

Standaard

image

Zo gezegd en zo waar. Mensen praten sneller over  het negatieve dan t positieve. Zo jammer,maar waar.

Hoezo? ? Wat voor toegevoegde waarde heeft en geeft het. In welk kader is t relevant. Geen van allen..dat is duidelijk

image

Ook zoiets.  Ja je hebt een naam. Maar mensen zijn geneigd om je leven in te vullen met wat zij denken dat het eventueel zou kunnen zijn.

Hoe weet jij/jullie Hoe mensen leven of hebben geleefd.

Wat geeft ons het recht om te oordelen. Niet te zien wat men wel goed doet. En ze er ook op te attenderen.  Kleine moeite toch??.lijkt me ook..:mrgreen:

Voorbeeld. Op mezelf.
Ik ben meer dan al 2 jaar bezig met revalideren Etc.  Een heel proces.  Ik heb ook een dochter op te voeden. Of ik t nu vaker denk dan dat t daadwerkelijk  gezegd of gedacht  wordt doet er niet toe.

Ik weet dat men denkt,” wie is ze,wat doet ze. Het past niet in het straatje” Etc etc.. van alles waarom ik niet beter zou zijn als Moeder dan menig geen.
Ook wederom zo jammer. .:'(

Laat mij of anderen leven. Ieder zijn verhaal. Ieder zijn dingen.  Wie zijn wij Nogmaals te oordelen
Of je t nu begrijpt of niet is niet belangrijk.  Het gaat je gewoon weg niks aan tenzij men besluit om je erin te betrekken. Dan nog is er een  code. Keep it all to Yourself..!!

Ook al weet je veel van anderen.  Hoe t ook loopt een ” relatie” in welke vorm. Gooi nooit met stront of uit dingen die toendertijd tijd in “goede ” tijden gedeeld zijn.

Hou de eer altijd aan jezelf.

Kin hoog.  Maar hoog genoeg, dat je voeten nog op de grond blijven .. Allebei! !,;):mrgreen::mrgreen:

L.O.V.E Mellissify

Geef een reactie

