Mothers Love. ..💜💜

Standaard

image

Zo zo waar. .Het gevoel van de zwangerschap tot aan t baren is een en al wonderlijk. Ombeschrijverlijk.  Hoe t ook is gegaan. Welke omstandigheden je verkeerde. Het feit,dat je gezegend mag zijn om t te mogen ervaren is overduidelijk een zegen

image

Mijn  gedachten exact!
Een geschenk. Een wonderbaarlijke ervaring … Ik ben zo dankbaar om moeder te mogen zijn. Dat ik de verantwoordelijkheid heb gekregen voor een nieuw ander leven . Een kind die ik dien op te voeden zoals ik t het beste acht en zie   ..

Gaande mijn  levensjaren leer je ook wel t een en ander jaja.  Dat is een feit haahah. . 😂. Nu besef je hoe t in elkaar steekt. Waarom je leven is gelopen  zoals t is gegaan. En nu .. nu ben ik mama van een prachtig kind. Zo puur en geweldig. Niks te beschrijven  wat t met je doet als mens…Al t negatieve verdwijnt als jij je kind hoort lachen ,zingen dansen gewoon de aanwezigheid. Haar geluk boven Alles. In elk kader.

image

Uiteraard  maak ik keuzes die andere ouders niet maken zouden.  Alleen lopen ze ook niet in  Mijn schoenen.  Dus screw them who hate and don’t and want to understand. Niet mijn probleem.  Ik doe alles maar dan ook alles om te zorgen,dat mijn kleine alles krijgt zoals ze verdient op mijn manier.. İnshallah. Zege dat t goed gaat  zolang  ze lacht, gelukkig is en eerlijk. Laat blijken dat ze onwijs van me houdt en ook van anderen on haar heen dan smelt ik. Wauw.. .

😍 😗 Pure liefde op bepaalde vlakken bestaat er niet priceless is this love from my child from any child ….

#motherLove ongekend.. One of the best feeling there is . respect for every parent who raise them with true love love     ….

L.O.V.E Mellissify

Geef een reactie

