Friends? Come and Go… Learn..

Standaard

image

Ja zeker weten. .
Als je jong bent denk je dat iedereen vrienden zijn van je . Iedereen is te vertrouwen Etc. .
Nou de meesten zijn op de koffie gekomen  hiermee.

Helaas uiteraard, maar er is een mooie kant van die medaille.. Je krijgt er Echte voor terug. Of behoudt je.. en je word sterker. Je groeit erdoor.
Niemand heeft een label. En hoe mooi als je allemaal mensen om je heen hebt. Diverse individuele die ook allemaal een leven hebben. Een gezin of niet. En waarde weten van ware vriendschappen..

image

Natuurlijk zijn er “Vriendschappen” geweest die verwatert  zijn of heb ik zelf heb laten verwateren.. Helaas maar waar.

Zolang ik aan de mensen denk die in mijn leven zijn geweest of nog zijn. Dank je wel. Zoveel geleerd met of zonder tranen. 

image

Haahha Ik hoop t wel hihihi.. Weten,dat ik ondanks mijn leeftijd en kind. Ook gewoon Ik ben. Met een verhaal. Inhoudt (denk ik) en gezellig . Althans dat hoop ik haha…

Ik hou van mensen altijd al gehad . Het word tijd,dat mijn grenzen anders worden. Maar gelukkig heb ik heel wat mooie mensen om me heen die me er Door heen trekken en  zorgen,dat t stapsgewijs kan gaan. Zolang ik er ook maar achter sta. Vrienden zijn t er mee eens of niet visa versa. Doet dat er toe?? NEE!! Je respecteert keuzes en staat achter je vrienden familie.  Daar is een code voor!!

image

image

Zo is het maar net. Iedereen laat een Herrinnering  achter bij je. Goed of slechter.  Nogmaals je leert van een ieder en zij  van jou. Mag je hopen hahhah..

Ik Dank mijn vrienden voor jullie oprechtheid.  Vriendschappen is net een huwelijk. . Kost energie en betaamd werk. Maar t is het zeker waard. Vooral als mensen van zeer toegevoegde waarde zijn in je leven op welk vlak dan ook . Van leuke oppervlakkig uitgaan. Tot diepe gesprekken En enorme Lol.

Ik zeg Yolo……:):):)☺

image

I am glad I have those friends…

Thank you again my dear friends..

Xxx

L.O.V.E Mellissify

Geef een reactie

