17-08-2015 Groep 4 alweer. ..; (

Standaard

image

Het was zover vandaag. Kids weer naar t nieuwe schooljaar. En jaja mijn meisje gaat al naar groep  4!

Oh wat trots ben ik op haar. Hoe ze is. Wie ze is en zijn wil. Altijd vrolijk en enthousiast.  Ook eigenwijs en een echte Eigen Ik!! Gelukkig maar…

image

School is een belangrijk onderdeel van onze maatschappij. De nieuwe generatie en ontwikkeling van de kinderen individueel.
Iedereen is gelijk,alleen heeft de ene meer “aandacht” nodig dan de ander. Gelukkig maar iedereen het zelfde ook saai haha..
Maar aandacht in elke vorm. Qua karakter,gezondheid,en of andere dingen die aandacht vereisen.

image

Zo is t wel…

image

Ik hoop voor alle schoolgaande kids. Jong/oud Etc. . DOE je best. Geniet nu t allemaal nog kan op deze manier!! APPLAUS voor diegene die op een leeftijd zijn met gezin en ook verder leren,doorleren ,of gaan leren. Super!!!! Nooit te Oud om te leren op welke manier ook. 😍Respect! !
Wees blij met de educatie die er gegeven wordt.. En volgen kunt en mag…💛💛💚💚💛

image

En daar zit wat in. Vroeger had ik een heel beeld van wat ik op sport gebied wilde en school volgend Door een leuke baan. ..
Missen ga je t. De juffen. Structuur en de gezelligheid  van alles. Onbezonnenheid .Je Vriendjes ,vriendinnetjes tot de leukste dingen die je uitspookt hahah (Hou mijn  hart vast) ahha…

image

image

Ik mag als Moeder zeggen,dat ik een wijs meisje heb die heerlijk geniet van t naar school gaan en Alles erbij en omheen. Dat is EEN zegen opzich zelf staand. .

SUCCES voor alle ouders.. Veel plezier kinderen. …
Wensen jullie heel veel plezier,wijsheid en vrijheid in t nieuwe schooljaar. Met nog meer of andere vrienden…

Maak er wat van. ..!! 💜💓💜💜💓💓

 

L.O.V.E Mellissify

»

Geef een reactie

