De nacht….

Standaard

image

De nacht. Laatst zei iemand mij,dat ik hier nog eens wat over diende te schrijven  …

Ik ben een echte nachtbraker. . Altijd al geweest en zal wel zo blijven.  Onthoudt 1 ding.  I love to sleep hhaha..

Alleen in de nacht Denk ik na over dingen waar ik overdag eigenlijk niet eens bewust bij stil sta of over kan schrijven.  Het is de rust en sereenheid die mijn brein t werk laat doen. Iets wat ik opsla overdag en op andere gelegenheden  Etc. . En s nachts weet ik het te formuleren op papier. . In woorden..
Fijn,dubbel,bevrijdend en  ook zeer vermoeiend . Spoort drang. Haha Ik Moet en zal t opschrijven. .anders word ik helemaal Niet rustig..

image

De maan de sterren.. T gehele gebeuren. De dieren die ook alleen s nachts hoort. Tot leven komen. Het is allemaal fijn en zalig.
Ik dien in de natuur te wonen. Dicht in de buurt van water .. dat kalmeert mij. Laat mijn emoties toe.
En lijdt me naar paden waarvan ik niet eens wist,dat die ook te bewandelen zijn…

Zo zoekende doch wetende wat je voelt en inwendig wil..

Geef toe aan die erkenning naar jezelf doe ermee wat je wil..
Zo denk Ik er in elk geval over haha..
Nighty of wat er nog van over is ahahah

L.O.V.E Mellissify

Geef een reactie

