“Shock” stukje

Standaard

Dagen lijken weken,een week lijkt voor eeuwig. Wanneer kan ik weg uit deze waanzin.

Een pad,dat me is toebedeeld. Niet wetende Hoe en wat me te wachten stond.  T avontuur en verantwoordelijkheid  ben ik aan gegaan. Veel tranen heeft t me gekost en nog steeds. Alleen weegt het op met Hoe t nu is gaat en eventueel zal zijn in de toekomst?.

Wie weet wel,wie weet niet. Het zal zich uitwijzen.

Hoe blind was ik. Hoe is het zover gekomen. De waanzin waarin er geleefd werd.. mensen gekwetst zijn wat niet noodzakelijk was.
Pesterij was het en ik wilde t niet zien. Totdat iemand er iets over zei. Toen ben ik gaan nadenken…

Toen is t roer omgegooid..
Maar hoe..
?
Tja daar komt gij snel achter.
Wat speelde zich allemaal af achter die deuren en hoe verliepen de zaken..

Stay tuned. .
.

L.O.V.E Mellissify

Geef een reactie

