Talking,words….

Standaard

image

Jaja jaa. .. Ik weet het. Ik praat net zoveel als ik schrijf. Is het niet via wordpress of andere social media.. dan is t wel met de hand in een Schrift. 1 van de velen haahah..

Soms word ik er ook koekoek 😱😱van hahha. ALTIJD  die eeuwige woorden en teksten,ideeën en ga zo maar door…..

image

Aan de andere kant geeft t ook heel veel positiviteit. .💜💜💜.
Ik laat wat achter voor mijn meisje en anderen over hoe ik denk,dacht etc. Mijn blog ben ik uiteraard met een reden begonnen. .

Ik vergeet t nooit meer. Ik schreef altijd al veel. In diverse schriften   altijd over doen nog mooier schrijven Etc.  Nederlandse les vond ik leuk (alleen what happend grammaticly  speaking hahahah! )
Well it’s de Inhoud that counts niet alleen goede spelling Etc. Als mijn novel ooit uitkomt İnşallah. . is t een ander verhaal. Any way.  In 2013 ben ik thuis komen te zitten met iets dat een hernia heet en nu compleet een andere wending gekregen heeft,des al niet te min zei mijn nichtje.. (na t lezen van diverse dingen) ” waarom publiceer je t niet, begin een eigen site en gooi t erop!” Uh tja dacht ik Hoe dan??! Totaal niet bekend ermee alleen wist ik ,dat het een goede afleiding was,vooral omdat mijn  brein alleen maar meer en meer spikkels kreeg.

image

Zo gezegd zo gedaan. In november 2013 ben ik gaan kijken en kwam ik hier op #wordpress terecht. Iets dat “klein” begon met een kleine 1000 lezers binnen een jaar. Nu  zit ik nu toch in mijn 7000 na 2 jaar. Het geeft een kick.. ook de landen waar t allemaal in gelezen wordt. Hoe bizar doch Erg Leuk!! Yeahh.  Gives me good vibes,energie and positive thoughts.. I reach people. Dat is wat ik wil. Daarom bestaat Mellissify…

Dus hoeveel ik ook in mijn hoofd heb. Alle info en extra wetenschap.  “Aha” momenten noem maar op

image

Toch is t ergens goed voor… İnshallah. ..😇May we be blessed and go gracefully. …
Embrace what you get, got and what you do Not have. . ENJOY every moment and time  that has been given… Never forget your values..

L.O.V.E Mellissify

Geef een reactie

