Gedachten . Uitkomst….

Standaard

Tja vroeger dacht je dat als je 30 zou zijn. Getrouwd zou zijn,mooie baan Kids een hond Etc etc. .. Nou is dat plaatje een beetje anders verlopen,maar mag zeker absoluut niet klagen

image

Zoals dit plaatje zo is t wel.
Het mag niet zijn gegaan zoals mijn ouders hadden bedacht of ik zelf. Maar ik ben nu eenmaal hier waar ik zijn moet. Met alles wat ik heb en ook niet heb. En ik voel me senang erbij. ..

Ga alleen niet teveel in mijn comfort zone zitten,want dat benauwd mij.. kan  er niks aan doen maar zo rolt t balletje nu eenmaal bij mij..

Nee natuurlijk  is niet iedereen t eens met mijn levens stijl of keuzes maar ja ik heb een leven gekregen en die mag ik nu zelf invullen…

Gelukkig Gelukkig en ik ben zeer zeer dankbaar voor iedereen in mijn leven. Heel close of wat minder.  Alles is goed zolang je maar open bent jegens elkander. Dat vind ik onwijs belangrijk. Iedereen is anders

image

Kunt t niet met iedereen vinden. Of goed doen in andermans ogen. Alleen dat realiseer je pas wanneer je ouder wordt . Steeds meer en meer. Waarderen word ook groter voor dingen zaken of anders..

Bedankt voor mijn leven
Bedankt voor wat me is gegeven
Niet altijd even leuk of makkelijk
Maar daar groei je van
Dus word t schappelijk. .
Je leert er mee leven
Staat op en gaat Door
Je kunt niet anders
Want je moet rechtdoor

Ja zo ja richting t licht
Iets wat er altijd is
Niet altijd ziet
Wauw wat een mooi uitzicht…

De positiviteit word als maar groter
Je liefde voor t leven
Je familie en vrienden
Je ontvangt maar  er word je ook veel gegeven   .
Blijf er naar streven

Doorzetten. . Hoe dan ook.
Je komt er wel.
Ik geloof in je. Nu jij nog
Wacht niet lang .. wees dus snel …

Leven is kort genoeg      …….

Het ga jullie goed… Love ya   ..😍😚😚😚😚

L.O.V.E Mellissify

Eén reactie »

Geef een reactie

