Flits, Flits, Flits ….

Standaard

Daar zit ik dan weer in mijn favoriete plek van het huis. Daar waar ik me senang voel. De keuken!!:) Hoe ironische hhahaha..

Op de bank viel ik bijna in slaap. Afgelopen  dagen druk geweest  veel afspraken.  Dus veel prikkels. . Vandaag op pad. En ook vandaag enorm veel energie ingeleverd.  Op een zeer positive manier. Maar ook confronteren. . Zo kabbel ik Door de dingen heen. . Het een komt en gaat. .

Well that’s life  … maar t houdt me nu bezig en daar zit je dan weer om 04.00 Ach beter zo dan huilend met Celine Dion op de achtergrond hahahhahahaha. .. Had liever op de dansvloer gestaan … mijn lieve buuf is lekker de hort op… Hoop dat ze een Baco drinkt speciaal voor mij… en dat  t haar flink smaken mag. DIK VERDIEND..

Morgen weer Optijd er uit. Ontbijten wil graag t een en ander doen en daarna op visite ivm  vaderdag. Altijd gezellie… en Maandag begint school weer voor t meisje.. nog ff en ze heeft vakantie ..

Zalig vooruit zicht..
Niks moet alles mag 6 weken lang….. Hoe gezegend…😇😇😇..

Nou toch nu poging  slapen wagen…

Nighty😘😪😪

L.O.V.E Mellissify

Eén reactie »

Geef een reactie

