Maak tijd. ..

Standaard

image

Inderdaad.  Neem de tijd om nieuwe prikkels te krijgen in t leven om zo Door te kunnen gaan. De ene zegt nee nee ,als je een kind hebt Moet je altijd  er zijn Etc Etc. . Maar JIJ dan ..??

WIE geeft jouw energie om t aan te kunnen en Door te gaan. Zolang ik mezelf weg cijfer zal mij kleine dat ook gaan doen als ze moeder mag worden. (Inshallah)..

NO way.. Uiteraard staat ze op nr 1… in alles. En dat kan t beste Door ook te Kijken naar mezelf en feedback te krijgen  van derden of mezelf  … Doe ik goed aan dingen of juist niet  daarnaast schrijf ik. Zoveel emoties dat kan niet in de buurt van je kind..
.vermoeind alles uit te leggen. Waarom geen idee waarom ik t wel blijf doen verantwoorden naar iedereen…stop! !!.

İk dien daar vanaf te stappen.  Ik bepaal Hoe en wat met respect jegens anderen.  Verantwoorden…..
Niet meer!!!!:):)

İk kap ermee. Of je krijgt commentaar of ze denken t beter te weten.

Mijn deur en hart staat altijd open. Just don’t mess with me as a friend  because karma is a real Bitch Not me. ….

L.O.V.E Mellissify

Geef een reactie

