Elk nadeel een voordeel…

Standaard

image

Hoe leuk….
Erg jammer en vervelend,dat ik Door omstandigheden  en beperkingen thuis dien  te blijven. . Maar oh oh oh wat krijg ik er voor terug.

Heel veel vrije tijd met mijn kindje mijn Meisje .. die ik toen ze twee wat even los moest laten Door dat ik een erg leuke baan kreeg.
Toen kwam 2013. En werd mijn lichaam en “leven” even stil gezet! Anyway.. doesn’t matter. ….

Ik geniet  van mijn meisje.. alles waar t om draait.  Niet iedereen is t eens met mijn keuzes,maar t gaat erom of t werkt voor ons als Gezin.

Ik heb eindelijk  sinds jaren gezien wat ze doet op school. Probeer er te zijn. Zag  hoe gaaf het school zwemmen was en eruit zag. Hoe leuk!! Puur genieten. . Uiteraard is t streven naar werke etc een doel.. alleen t feit,dat ik toch rustig de kans krijg om En aan wat dingen te “werken” en als moeder goed te functioneren Door er te zijn voor haar .. Zoveel ik nu kan!!!..

Mert dan dag kan ik en hoef ik niet te doen. Ik ben er  voor haar. Mijn fanilie en vrienden en daarnaast ben ik er voor Mezelf. .
Ook moet geheel onbelangrijk in t geheel. .

Ik ben erg dankbaar voor deze kans. En Door mijn geloof in een betere toekomst zie ik dit ook als een mooie kans die me geboden word. Gelukkig ben ik goed bij “zinnen” om zo te zeggen…

Dank u……

Pure love.. from your child…😍😍😍

L.O.V.E Mellissify

Geef een reactie

