Confrontatie klein hoekje …

Standaard

Tja tja…
Confrontatie kan hem in hele kleine hoekjes zitten vanuit mensen waarvan je t toch stiekem hoopt ,maar eigenlijk jezelf al indekt of ze eerlijk zijn. Dus denkt dat ze t niet doen

Wat een  verfrissing om even van iemand te horen hoe ze over dingen nadenken. Zonder dat t lullig  bedoelt is of ik me aangevallen voel. Nee ik incaseer het wel. Natuurlijk raakt t me. Denk ik er nu alleen maar aan en heeft me echt aan t denken gezet. Hou me ten goede niet met alles ben ik  t eens diegene die t zei tja.. Nobody’s Perfect.. Dus . Dat is de issue ook niet ervan geweest vingers wijzen Etc. .

Nee gezegend met een  vriendin op die manier….

Ben blij dat mensen nog echt oprecht kunnen zijn . Wat t ook doet met me. Als vrienden moet je t kunnen handelen. Zo denk ik. Zowel zelf als jegens hun. De vraag is incasseren ze t ook of gaan ze er tegen  in ach ja.  Dat zie je van zelf wel….

Ik vond t fijn … denk er over na  en ga ervan uit dat t goed bedoelt is      ….. thanks dus

Wijze les zo in de mnd juni 2015

L.O.V.E Mellissify

Geef een reactie

