Happy Birthday Brother 30!!

Standaard

Jaja

image

Mijn broertje is 30! Mijn hemel wat gaat de tijd. Al oom van een meisje van 7. En is bezig om zichzelf te vinden. ..Mooie groei..

Herrinner me alles nog van vroeger.. De ruzies als kleintjes en bemoederlijk.. er echt voor elkaar zijn op een totaal ander niveau..

Jeetje…😍😭😭😭😭wat gaat t  snel.  . Veel om op terug te kijken. .een hele hechte band  gelukkig en sterk..  Broer en zus… Eigenlijk andersom maar mijn  broertje neemt wel de broer rol op zich daar waar  ik voorheen een “Moeder” was. . Wanneer nodig. .

Nu staande op zijn eigen benen. Prachtige jonge man.. Veel geluk broertje. .

Gefeliciteerd  lief broertje. . I hou van je schat… Moge je gezegend blijven..

Kuş je zus

L.O.V.E Mellissify

Geef een reactie

