Avondvierdaagse 2015!

Standaard

image

Drukke weken net zo voor de zomervakantie..Erg leuk,dat wel!;).

#Avondvierdaagse…. Zo leuk. . Zoals vele weten  kamp ik met lichamelijke klachten. Hierdoor ben ik niet in staat  mee te lopen.  Maar niet getreurd.. Althans Wij niet hahhah:mrgreen::mrgreen:..

Ik heb me aangemeld en ben vandaag ergens gaan staan met drinken en lekkers voor de 5  en 10 km. Waar oa mijn  meiske bij liep. Ze loopt de 5 momenteel overigens.  Het posten deed ik samen  met een andere moeder. Bere leuk. En toch nuttig hahahha. .. gaat om de inzet en gedachte toch??……

image

Ik vond het heerlijk. Midden in het bos te wachten op de eerste stoet aan Kids en ouders hahahaha..

Na een tien min kwam de tweede stoet. Nou alles inpakken  en naar de plek gaan waar de Kids zich verzamelen….
Morgen laatste dag…

Ik sta ook ergens weer samen met een juf..Leuk!!!;)…
Dan heeft mijn meiske haar vierde medaille “In Tha pocket” hahah…

Great en dan op naar volgend jaar hopende  zelf Weer mee te kunnen lopen al is t maar de helft. .

#faith…

L.O.V.E Mellissify

Geef een reactie

