“Shock”

Standaard

(Klein voorproefje op 11&12)

Nadat ik wederkeer van mijn moeder en thuis aankom besef ik me wat een loser :?”hij “eigenlijk is.. stumpert. …

Ik ben veel gaan nadenken… dagelijkse contact met mijn moeder.. die bracht me in contact met de recherche in mijn omgeving. Een collega die mij kom helpen wanneer ik echt  nodig acht te woord staan en Hulp bieden.
Dat aanzich voelde al fijn. Ik verstopte t kaartje die ik uit eindelijk kreeg…

Ik heb hem heel duidelijk gemaakt dat het toch einde is en hij echt weg moet! Ik zou hem als hij zich netjes gedraagt nooit zijn kind ontnemen,rechtzaak en  vaste tijden.. nee gewoon. Uit elkaar  . Netjes en toch als ouder. …Hij wist donders goed,dat ik het meende. Vele woordenwisselingen volgenden en slaag. Ja ..helaas ook waar zij bij was. ..

Zo nu en dan paste Hij weleens op omdat ik een afspraak  had Etc. ..

Bij thuis komst zie ik een duivelse blik die me ogen naderen. Hij stormt op me af en zegt ;Wat denk jij Vieze Wijf.. Jij gaat gewoon naar de politie. Wat denk jij. Contact met mammie.  Let jij maar op  vuil hoer.  Ik pak jouw en pak je hele familie..”.

Ik schrik me de pleuris en sta helemaal te shaken… Mijn meisje ligt in de box te slapen gelukkig. Ik vertelde,dat vriendinnen heus wisten,dat ie mij  aanraakte en gaven mij dit kaartje. ” İk dacht?,moet me eruit zien te praten  en dit is de beste manier”.

Enigszins kon ik hem tot bedaren krijgen…

Tot dat………
Op t paranoia af….😨:oops::oops:

Tja. … Afwachten mensen..
Deel deel en maak kans op de eerste exemplaren…

L.O.V.E Mellissify

Geef een reactie

