Bevrijdingsdag dag 2015! 70 jaar geleden. .😇

Standaard

image

Wauwwww

Voor t eerst
in mijn leven ben ik bewust bezig geweest met deze dag. Laat ik t zo zeggen.. voor t eerst
Echt bezig met de gevolgen van 70 jaar geleden. .(althas proberen in te leven en mee te leven)Respect  betuigen. . mogelijkheid,dat onze generatie mag bestaan allen te danken aan hun die ons hebben bevrijdt.

Gevochten alles op alles gezet!!…overleden dan wel levend nog! God bless them.. dan nog is t zo onwerkelijk aangezien het voor ons te lang geleden is. Vergeten..? Nooit!  Respect en besef word als maar groter.  Gelukkig is het een mooie feestdag in Nederland.. We zijn en vieren groots onze #bevrijdingsdag !!Een ware “Ode” aan hen die voor ons gevochten hebben.. R.E.S.P.E.C.T!!😇💜💜💜

image

image

image

Ik was in Amsterdam…. Westerpark.. Bere gezellig… #jettrebel kwam met de helicopters Te gaaaaaf:):)😆

image

image

image

He preformed on this stage .. it was early when we shot this picture. . Diverse DJ S EN  andere gezellige stands en muziek.. over t gehele park verspreid…Mooie voldane dag

Meer dan 20 jaar geleden heb ik een verslag gemaakt jaja op de type machine van paps hahah.. met knippen en plakken een heel dik pak over “Anne Frank” Dos was nog in the making  mhuhahahh..

Ik zelf als “schrijfster” hoop, dat dit ooit gebeurt. Al is t maar dat het in de familie blijft voor mijn dochter Etc. . alles wat ik heb opgeschreven al die jaren. Voor mij nabestaanden. .een echte kijk in t brein van mij (moet je maar net willen hahaa)

image

image

Speciaal …en wat een respect voor dit mooie meisje die gelukkig na haar overlijden haar naam en situatie  mooie verwoord heeft zodat “wij” beter inzicht hebben in hoe t toen was…. en ga zo maar Door. ..

Het zet je aan t denken hoe indrukwekkend. De interesse wordt alsmaar groter…
😍 😍 😍. …

Een mooie dag!! Verheug me op volgend jaar….

L.O.V.E Mellissify

Geef een reactie

