What could it be now??…

Standaard

image

Mmm mm. …. wat zal t nu in petto hebben voor mij? ??…Dit blijft altijd een raadsel voor mij… Pas als t kwartje valt dan ben ik er al over heen of iets dergelijks  hah😂..

De ene keer is t uiteraard prettiger dat ie eerder valt dan in andere situaties maar ja. Je hebt t gewoon weg niet Allemaal in eigen hand . Uiteraard deel je Wel mee in hoe je levens situatie is etc.Er komt een tijd waarin Je heel duidelijk weet of je een vechter bent of geen ruggengraat hebt. Maakt niks uit. Zolang je maar jezelf blijft en eerlijk naar je geliefden..Daar ligt de steun   .. echt!  Voornamelijk als je ouder wordt . Dan komt t besef en de lessen van je ouders pas echt binnen. Vooral als je echt zelf kinderen hebt. Eigen,geadopteerd Etc… maar een kind hebt opgevoed met Hoe mooi is dat in dit leven. Die verantwoording Etc komt wel om de hoek kijken en zorgen dat je de juiste wegen inslaat ondanks dat je een x verdwaald zolang je maar in belang van kind en jezelf  werkt naar een betere Jij. .is er niks aan de hand  … Meer dan je best kun je niet doen.
Maar zeggen ik doe van alles en er gebeurt niks. Tja.  Ga dan achter je oren krabben of t niet eens tijd word dat je na gaat denken of een iets aan neemt . Eigen beslissingen. . Eigen fouten en mooie eigenschappen en men valt net zo lang tot ie het Door heeft hahah..😈😇😇😂😇😈😇

Ik onderga van  alles momenteel en dat is goed. Hoe confronterend  Etc het ook is. Het is een deel van mij! !!..  so Take it. Or just let me be..
Because I always  will be me…😈😇😇😇😇😂😂💜💜💜💜
.

L.O.V.E Mellissify

Geef een reactie

