What A beautiful day….

Standaard

image

Oh oh wat een geluk…. zondag was het een feesiee in mijn huis. B-Day werd gevierd.. zoooooo leuk…

Mijn maatje is gekomen zaterdag  al gezellie om mij te helpen (haar naam is Madelon maar noem haar Maadje of Maad) hahhah . Anyway…. niet normaal hoeveel die me geholpen  heeft lekker ding…Love her so…😇😇💜💜💜💜..

image

Anyway…. zondags lekker opgestaan. Ze heeft saté geregen. . We hebben ons rustig klaar gemaakt.  Zalig… De meesten kwamen  rond drieën ook lekker. En daarbij had ik niet veel mensen uitgenodigd dit x. Dacht gewoon relax… Rustig.  Meer tijd voor  elkaar. ..

Dat was t hoor..

image

Kijk ze liggen. De schatten…😍😍😍😍…

BBQ AAN…..

image

Lekker makan makan. Gado Gado gemaakt.  Verse emping/kroepoek en sambal ketjap. Lekkere hapjes.
Leuke cadeaus gekregen.  Flink verwend van een mooie buddha stenen wand  beeld,mooie foto ingelijst.  Nachtje weg Incl.  Oppas, Korting voor een bar en restaurant. . Hoe lekker. ….. 😍 en een mooie  armband  Verliefd en schoenen ook waanzinnig

image

😍😍😍😍😍😍😍😎😎😎😎I know So beautiful. .. Love them Heels. ..
.
Iedereen heeft genoten. .. lekker appeltaart  gemaakt Door mijn nichie .. koffie en thee erbij. …

iedereen heeft geholpen opruimen.  Heb niks gedaan. Mams is zo lief geweest binnen dingen schoon te maken Etc. .mm zo liefff😍😍😍😍

Mijn  BFF is nog een tijd gebleven nadat iedereen weg was.
.en heeft als afsluiter ,ze moest even weg wat “ophalen”.

Bij thuis  komst kwam ze met  een lekkere  afsluiter.

image

En lekkere Magnums  yummiee tummie mmmmmm💜💜💜 Te lief…
.
Kortom super dag!!!!!!!😍😍😍
Bedankt allemaal.  Bless   you all…. Love you..

Nu is de week van school weer begonnen.   Zalig  weer dat  wel…. Hoop te doen dus. Fijne week allemaal……

image

😍 😗 😗 😗 😗 😗

L.O.V.E Mellissify

Geef een reactie

