De Nacht wederom. …en de dag ☺

Standaard

02.10 om precies te zijn… Jemig wat een dag hahha…
Dacht in de eerste instantie,dat ik een belangrijke afspraak had,maar die blijkt volgende week pas te zijn trein net gemist,  want ja lopen doe  ik traag :'(;)..
anyway.. De zon straalde lekker,dus ik kon genieten van t weer.  De trein kon ik toch niet meer redden dus ben even naar wat winkels gegaan. Lekker snuffelen. .Ja ja  ik heb me netjes ingehouden haahha.  Op een mint vest na in de aanbieding.  Die lonkte  gewoon😠😍😍😍😍..

Toen werd t tijd om richting t station te lopen . Rustig wat lekkers te drinken gekocht ..

image

Ik bedoel 4 stuks hahaha…
Diverse smaken. …

Aangekomen op plaats van bestemming langzaam naar huis gelopen en genoten van t zalige weer.
Kom ik thuis en wat ligt er op de deurmat…. jaja de uitnodiging van de afspraak voor volgende week.

Nou ik weet niet wanneer  ik die zonnesteek opgelopen  heb,maar er ging wat mis hahhahaa 😯😯😨😨😨😨. ..

Gelukkig te vroeg dan te laat en ben meer te weten gekomen. Ook fijn. Dochterlief opgehaald lekker van t weer genoten. Toen moest ze dansen en ben ik bij de buuf wat gaan drinken…
Ik zeg fijne dag toch? ?!!!…..☺☺☺☺
.
.Tevreden….mag ik wel zeggen.
En nu…
Slapen….. Poging 2 wagen   …

Tot een zonnige Morgen iedereen….😗😗😗

L.O.V.E Mellissify

Geef een reactie

