Addiction/not a virgin anymore. ..Shame or not…

Standaard

image

Omg 2009 ik vergeet t nooit meer. Ik met mijn beste vriendin en haar zusje eens in de zoveel maanden deden We wat leuks. Girls night out. Film,eten etc. …

Op dat moment bevond ik me in een redelijk zware situatie. De dag om weer wat leuks te plannen was aangebroken. En ja hoor.. Het Geniale  plan “Dagje Sauna”
Arrangement etc. Werd geopperd. Hun die al ontmaagd waren hierin hahah

. Ik zou t geweldig  vinden. Het heeft erg lang geduurd om me over de streep te trekken. Dacht ja luister.  Ik wil men niet zien laat staan hun mij . Oh god nee… niet voor mij. .😨😨😨😨

Na aanleiding van mijn situatie bleek wel  dat ultieme ontspanning Echt aan de orde was..

Ik gaf me over…:oops::(

In de middag zat ik met een knoop in mijn maag te wachten om opgehaald te worden.  Trillen,zweten,hartkloppingen alles erop en eraan.

Eenmaal aangekomen  en binnen is het uitkleden tijd. Damn😨😨😨. Wat een toestand.  Zag ik zo niet zitten.  Het was een niet al te grote sauna maar ook niet te klein. Eenmaal badjas aan moet je douchen voordat je verder mag. Stap 1. Badjas uit en naakte staan tussen vreemde  mannen en vrouwen.
Wat zeg… ik zelfs kinderen…

We zijn onze weg gegaan. Hadden een modder peeling.  High tea. Dus alles ging na echt 10 a 15 min vanzelf ook na aanleiding van ons schema. Schaamte  had ik niet meer. En wat heb ik genoten…..

Mijn first time for a new addiction..Because I am full love for this way of relaxing… and bot do we need that so now and then

I was Sauna Virgin Free

L.O.V.E Mellissify

Geef een reactie

