Love them heels..😍😍

Standaard

image

Ja ik ontken t niet.  Verslaafd aan oa schoenen  ahaha…
Door rugklachten dien ik alleen  echt goede schoeisel te dragen. Ook is bekend dat ik beter loop op hakken dan plat.

Aangezien ik t gewend ben en ernaast op spitzen gedanst heb. Is mijn pees korter en gewend dat ik hoog loop met een schuin hoge voet dus ..(DUH! 😄😄😄)

Kortom betere schoenen. .
Nu wil t mooie dat ik nu idd alleen de hakken koop die ik normaal zou laten staan …veel te zonde voor dat geld 6 paar schoenen maar ja. Dat kan nu niet meer. Ik ben gerust en accepteer  het Graceful.  ..I hear ya ..calling my name and stuff. .😂😂wat Jammer nou    hahah.. Wederom een positieve twist aan een wat mindere situatie.  Eh voila….

Dus kom maar op nice high heels  my feet are waiting to wear you  😍😍😍God bless the makers.  Hahah

L.O.V.E Mellissify

Geef een reactie

