See my passion true her eyes

Standaard

image

Ja ja. … vandaag was t zover. . Mijn meisje voor t eerst naar klassiek ballet met haar vriendin. . Oh wat een prachtig gezicht en een vreugde op dat  leuke koppie. 

Ik zag mezelf weer staan op 7 jarige leeftijd. . Oh geweldig… en op mijn 11 de al op spitzen.  Geweldig vond ik t..

Nu zie ik de passie terug in mijn  meisje en hoe!!!😍😍😍..
Ondanks haar eigen ik /individu is het ook echt een kopie van mezelf in vele opzichten. .. in goede banen  leiden en hopen,dat ze zo krachtig en puur blijft. Dat zet echt blijft doen wat ze leuk vind. Nou 1 ding is zeker. Dansen en zingen hoort erbij in de top 3 ahaha

Heeeeerlijk  mijn meiske te zien genieten,wat mijn passie ook was. Hopen dat ze t net zo geweldig blijft vinden. . En anders tja… vind ze wel wat anders. Dit meisje bevat heel veel. En heeft veel in haar mars. En van mij krijgt ze daar Alle ruimte voor. Maar als je ergens aan begint. Basis afmaken dat is een pre. …

Tenzij ze t to verschrikkelijk  vind ahha.. maar daar gaat deze mama niet van uit. Want hoe ze straalde was uniek!!😍😍😍😍😍..

Hoe leuk en lief,dat zelfs mijn mama t ook prachtig vind  dus.. dat word een mooie outfit scoren in t zelfde winkeltje waar ik alles kocht voor heen… Hoe bijzonder. . Althans.. dat vind ik..

#happy Mommy

L.O.V.E Mellissify

Geef een reactie

