My own world…

Standaard

Zit je dan in je keuken om 02.19.. hahhha Hoe grappig. Helemaal kapot….maar niet onder te krijgen  hahaha… even een lekker kopje thee met honing. ..

image

Aankomende week leuke dingen en de voorjaarsvakantie staat op de stoep. Leuke dingen.  Mijn meisje lekker om me heen. Fijn fijn!!;)💜 Absolutly  true love!!😇..

Verder is t jaar 2015 begonnen met positive veranderingen. (UITZONDERINGEN DAAR GELATEN) helaas:(..   Verder top!. Mijn  herstel gaat echt de goede kant op. En ik heb zin om weer te gaan voor mijn leven en alles erom heen aan positiviteit. Kan de wereld helaas niet veranderen of leed dragen. Ik blijf er voor al mijn dierbaren zijn… alleen heb ik gelukkig steun van mensen die me af remmen kunnen als t net teveel is. Hoe gezegend ben ik als mens. Deze mooie  mensen om mij heen te hebben. Fijne dinsdag alvast. .

L.O.V.E Mellissify

Geef een reactie

