Een gegeven

Standaard

Je kent t wel de uitspraken “Ik word nooit zoals mijn ouders. ..nee ik ga t echt Totaal anders doen” hahahha nou de meesten die nu ouder zijn merken, dat ze wel degelijk dingen hebben over genomen van hun eigen opvoeding….Hoe grappig.

Weet nog goed, dat mijn moeder zei;” Je zult me later dankbaar zijn “. Als ik weer aan t zeuren was omdat ik een klusje moest doen.

Maar verrek ze heeft gelijk. Volmondig  beaam ik dat!!!!… Mijn moeder had/heeft gelijk en oh wat lijk ik op haar qua opvoeding, maar ook weer helemaal niet. Dat is ook mooi om te zien. Hopelijk ziet zij t ook zo.. van hé t kan ook zo of zo. …

Maar ja doesn’t matter. Ieder zijn ding. Maar ik vind t wel mooi,dat t een gegeven is dat moeders t vaak bij t rechte  eind hebben.

L.O.V.E Mellissify

Over mellissify183

Hello everyone, My name, is as you may have seen, is Mellissa. I have many things I could tell you about myself, but I do not think it realy matters at this time. Most probably you will get to know me a little bit better through my Blogs/Writting. I hope you all like what I have to write and hope you will follow me, comments etc... As I do with others and following. As I alway's say ( from Jessie J) L.O.V.E #story #write #read #follow

Eén reactie »

Geef een reactie

