Gefeliciteerd 7 jaar!

Standaard

Van Harte Gefeliciteerd! !! MİJN SKATJE IS 7 JAAR!!🎉🎉🎉

image

image

2015 woensdag  de zevende word mijn meisje 7…
Wauw…. 7 is een bijzonder getal. Voor mij althans… Wat een mooi leven.. Ze Is een bom positivity,gezelligheid,puurheid en zoveel meer nu al als individu!!. Ik trots op haar! Wat ze bereikt heeft. Heftige jaren gekend samen. Maar dat doet niks aan de pure liefde  die We elkaar geven en krijgen van onze naasten.. Gezegend mens telt voor twee..😇!!En hoe blij en vrolijk We zijn.

05.00 ging ik me klaar maken in 2008.. zes uur zat ik in de kerk van t ziekenhuis en om 12.40 ben je geboren. 2340 gram en 43 cm. Een week ziekenhuis ter controle voor ons beiden. Mama had veel bloed verloren. En jij was te klein en moest iets aansterken.

Nu zeven jaar later kom je bij me tot me schouders en ik ben 1.68! Je hebt gisteren een talentenshow gewonnen.. en je zit in groep 3 en leest enorm goed.

Gefeliciteerd mijn  toch altijd kleine meid. I love you till the moon and back.. Love you to to toooo. 💜💜💜💜💜Happyyyýyyy Birthdayyýyy

L.O.V.E Mellissify

Geef een reactie

