12-Tag

Standaard

HOI allemaal,

Ik ben enige tijd geleden door @mijnbreiniseenboekenkast getagd om deze 12-Tag te doen. Dit kwam voort uit mijn reactie, dat ik het zo gaaf vond.Leuk idee, zelf word je ook even weer terug geworpen in de tijd en dat is alweer 19 bijna 20 jaar geleden DAMN!!! Waar gaat de tijd. Nu zag ik ook iets langs komen van een 5-tag..Mmmm wat zal dat zijn.

Kom op… Ik neem je een stukje mee in mijn wereld van Twaalf zijn!!!

1. Hoe zag je leven eruit toen je 12 was?.

Druk hahaha… ik sporte erg veel. Ik zat op Ballet al vanaf mijn vierde jaar. Mijn grote passie “Prima Ballerina”worden. Daarnaast deed ik aan “Kunstzwemmen”of te wel “schoonzwemmen”. Ik zat in een koor en deed ook nog aan tennis en paardrijden, alleen heb ik het maar een jaar kunnen doen, want ballet en paardrijden gaan niet samen. Dit komt door de strakke lijnen van ballet versus de O- vormige benen die ontstaan door het paardrijden. De keus was na het kenbaar maken van dit probleem door mijn docent ballet natuurlijk snel gemaakt. Ballet stays in!! hahahaha..

(Helaas diende ik na twee jaar op mijn 14de te stoppen ivm knie blessure)
Ik zat op de middelbare school een klein christelijk schooltje in Flevoland. Ik vond het geweldig allemaal ouderen en ik kenden er ook wat ivm vrienden die oudere broers of zussen hadden. Ik zelf heb dat niet. Ouder dan ik.

2. Hoe zag je er zelf uit?.

Ik had een bob lijn. Heel vol net als die chick van de Hit serie 90210…. Naast Kelly staat ze. Toen ik veertien werd heb ik de strakke bob van Tori spelling gedaan. (was mijn moeder erg blij mee hahah, elke avond Fohnen)Had al hier en daar vrouwelijke rondingen. Daar was ik erg vroeg mee. Slank en lang van postuur. Daar is het bij gebleven, want verder dan 1,68 is het nooit gekomen hahaha. Ik hield wel van fashion G-star, Nike, omg broeken van energie en nike air grijs met paars hahaha… Humor.. , maar ik bezat ook lapagayo en oilily. Tuinbroeken en opa petjes achterste voren dragen en skaten maar!!! Hoppa, jaja, dat deed deze wilde buiten bras ook …

3. Wat waren je hobby’s?

Uiteraard dansen in elke vorm en muziek zingen dus. Hele grote passie al vanaf heel klein. Dansen en zingen dus.

4, Op wie was je verliefd?..

Uhh… Vond er twee heel leuk.. waarvan ik met 1 wat “gehad”heb.( Noem geen namen)

5.Wie waren je vrienden?.. (en heb je nog contact met ze)

Ik had een leuk clubje meiden waar ik mee omging ook wel jongens.
1 hele goede vriendin, nog wel af en toe contact. Heel sporadische hoor!! Ik kwam veel bij ze thuis. Daarnaast wat vrienden via school en mijn sporten.

Met iedereen heb ik oppervlakkig nog contact. Verhuizingen etc.. je groeit uit elkaar, je veranderd. Ik was ook wel een “Apart”kind. Heb een aparte doch indrukwekkende jeugd gehad.

6. Welke boeken las je?.

Kippenvel, GEWELDIG…..
Pinkeltje die hele dikke bleef ik geweldig vinden.
Oppas Meen ik dat t zo heette.
En t boek “Blauwe plek”die wil en moet ik nog in de collectie hebben. Ook ooit een “spreekbeurt over gehouden hahahahha.
En nog veel meer, want lezen dat, deed ik erg graag.

7. Naar welke muziek luisterde je?.

1. Whitney Houston
2. Mariah carey
3. Laura Pausini
4. R&B van toen hhahahha jaja….mijn moeder noemde t en nog steed JOJO- muziek. Van Bone-Thugs and Harmony , Wu-tan-Clan en ga zo maar door.
Maar goed, dat eminem er toen nog niet was maa ja die kwam 3 jaar later hahaha
maar ook motown Jackson 5 etc door mams en Andre Hazes en Renee Froger van mijn vaders kant
Toto, level 42, Red, Gloria Estefan.
Altijd in de auto (heerlijk) en luister het nog steeds. I am a classic one hahahha Music is my Heart +1

8. Wat waren je Favo tv programma’s?.

1. Baantjer (ELKE VRIJDAG!!!)
2. Andre van duin
3. twaalf steden dertien ongeukken.
4. Soundmixshow
5. Suprise show
6. en die liefdes show..
7. gtst

9. Wat was je rol in de afscheidsmusical van groep 8?.

Das een goeie.. weet,d at ik een stomme krulspeld in mijn ponny had samen met mijn vriendin toen en een cocktail jurk gestipt zwart met wit van mijn moeder en had rode nagelak op.

10. Schrijf een zin (of fragment) uit je dagboek over.

Jaja… ik hou van schrijven, laten we t daar op houden!!

11. Wat waren je toekomstdromen?

Daar komt het , ik wilde advocate worden. Naast Prima ballerina natuurlijk. Dacht er bij ook een carrierre in showbizz te kunnen bemachtigen als zangeres/danseres/actrice….
Lijk in Baantjer spelen leek me ook geweldig. Ik oefende vaak als dode haahha helaas, talent gemist mhuhhahahahahhahahaah ( gelukkig ben ik niet de enige geweest met dit idee hoorde ik later)DID not work at all… . BUT….. Yeahhh Dreamsssssssss………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… R.E.A.L.I.T.Y.!!!! HIT ME!!!! BAM BAM BAM..He knocked me down BANG BANG I hit the ground BANG Bang

12. Laat een tekening zien die je gemaakt hebt toen je twaalf was.
HELAAAASSSSSSSS…….die bezit ik niet meer. Ik weet wel dat ik het interieur na tekenen leuk vond. Of mooi kleuren met stift de lijnen en inkleuren met potlood. Ik was alleen meer van schrijven en orgami op die leeftijd…

Bedankt voor het lezen van mijn 12- tag…
Ik nomineer @nachtbraker @NienkeWeick

Hoop, dat het wat leuks word….. Ciaooo

»

Geef een reactie

