12-Tag

Standaard

Yeaaaahhh, ik heb de vragen lijst va de 12-tag gevonden!!

Dit houdt in, dat ik snel aan de slag kan gaan om jullie eens mee te nemen in mijn jeugd va het twaalf jaar zijn! Damn wat een tijd geleden weer al meer dan 11 jaar pffff…onvoorstelbaar en dan ook te bedenken wat ik al die jaren heb ontdekt en meegemaakt.

Leuke uitdaging om mezelf eens weer te zien in mijn jongere jaren.

Hoop , dat het ook entertaining genoeg is voor jullie…

Helaas weinig beed materiaal, maar we gaan eens kijken hoever we komen.

Keep the challenge alive hahahhaha

Over mellissify183

Hello everyone, My name, is as you may have seen, is Mellissa. I have many things I could tell you about myself, but I do not think it realy matters at this time. Most probably you will get to know me a little bit better through my Blogs/Writting. I hope you all like what I have to write and hope you will follow me, comments etc... As I do with others and following. As I alway's say ( from Jessie J) L.O.V.E #story #write #read #follow

Geef een reactie

