passie voor Ballet!!

Standaard

Ik zal zo weinig mogelijk zeggen over mijn passie ballet! Daar kom ik op terug …
Mijn moeder heeft als verassingen een dag Amsterdam en ” ‘ t Zwanenmeer.”

Best present ever…..
My dream was to be on that stage and preform like a ballerina…
But not;(…….

Ik helemaal door t dolle heen, naar t nationaal ballet ook nog deze uitvoering en dat met mijn moeder! Diegene die me op vier jarige leeftijd me voor mijn eerst wegbracht naar de ballet school! Dromen werden groter,Myssie zag t al helemaal zitten! Helaas heeft dit moeten stoppen! Dus hoe gaaaaaaaaf!!!! De dag zelf kon niet nostalgischer in Amsterdam tussen alles zoals van ouds maar toen nog met mijn vader “God bless him” met de des betreffende muziek uit de straten een andere verslaving “Baantjer” met Cock hahaha elke vrijdag was t weer feest!
Mijn vader kwam daar vroeger,want tja een echte Jordanees hahh!!
De show en dag was Fenomenaal!! In alles…. Alles klopte, de gezelligheid als van ouds met mijn moeder en de rest eromheen was een Te Gekke Bonus!!!!!

Ik ben hier tot in de eeuwigheid dankbaar voor! Dus mams als je t leest bij de mijn “betoog” hahahaahahhaha

En als klapper op de vuurpijl werd ik mee genomen naar Laren om lekker even af te sluiten met een lekkere lunch! De schon scheen weer prachtig aan de blauwe hemel, omringt door vlinders!! What a Beautiful day again! Wederom met enorme dankbaarheid af gesloten! Lekker gelunches met uiteraardt ook papa Ronald! Heel gezellig en daarna kaasfondue thuis en nu ik thuis ben, besef ik dat ik het

NOG HELEMAAL NIET BESEF HAHAHA…ik ga lekker slapen morgen mijn meiske weer 😉 missing her is soooo 😰😰😰😰 but anyway
My short version of my dream days!!!

Grateful really …..

Nighty night

Geef een reactie

