Voor jouw

Standaard

Het antwoord is hier
Misschien merk je t niet
Of heb je t niet door
Ook ik schrijf op papier

Elk gevoel dat ik krijg
Gedachten die in mijn hoofd zitten
Ik laat t nu toe
Merk dat ik stijg

Stijg in mijn eigen zijn
Persoon die ik ben
Van binnen en van buiten
Is dat niet fijn

Gelukkig zijn is een grote defenitie
Ondanks dat ik dankbaar ben
En mij gezegend voel
Soms is t leven net een competitie

Een spel spelen om te leren
Gevoelens ervaren
Balans tussen lach en traan
De tijd zal keren

Dat je voelt wie je echt bent
Sterk,oprecht en liefdevol
Steun en warmtevol
Er is niemand die dat ontkent

Over mellissify183

Hello everyone, My name, is as you may have seen, is Mellissa. I have many things I could tell you about myself, but I do not think it realy matters at this time. Most probably you will get to know me a little bit better through my Blogs/Writting. I hope you all like what I have to write and hope you will follow me, comments etc... As I do with others and following. As I alway's say ( from Jessie J) L.O.V.E #story #write #read #follow

Geef een reactie

