Beter een goede buur…

Standaard

Readmarga

Na het verlaten van mijn vertrouwde buurt kwam ik in een totaal ander deel van de stad terecht. Daar zag ik best een beetje tegenop. De buurt en wijk stonden bekend als “volks” en ondanks dat mijn huis staat in het goede gedeelte was ik toch benieuwd of ik zou kunnen aarden.

Tijdens een gigantische klusdag waarop ik met vriendin Simone mijn plinten aan het schuren was, ging de bel. Aan de deur stonden twee onbekende vrouwen. “Nee hè, Jehova”, dacht ik nog even, tot mijn blik viel op een enorme mand met planten die ze bij zich hadden. “Welkom in de buurt”, klonk het vrolijk en meteen sprongen de tranen in mijn ogen. “Wat ontzettend lief”, kon ik nog net stamelend uitbrengen en liet de beide vrouwen binnen. Tijdens een kopje koffie vertelde ik kort de reden waarom ik was verhuisd en ontdekte ik dat ik mijn twee overbuurvrouwen…

View original post 400 woorden meer

Over mellissify183

Hello everyone, My name, is as you may have seen, is Mellissa. I have many things I could tell you about myself, but I do not think it realy matters at this time. Most probably you will get to know me a little bit better through my Blogs/Writting. I hope you all like what I have to write and hope you will follow me, comments etc... As I do with others and following. As I alway's say ( from Jessie J) L.O.V.E #story #write #read #follow

Geef een reactie

