Sisters from Unwanted

Standaard

Hoe raar is het om twee zusjes en twee broertjes te hebben met dezelfde vader, maar allemaal niks met die man hebben. Dit heb ik laatst vernomen van iemand. Het lijkt me echt heel erg als je dat als kinderen moet ervaren. Een vader totaal ontspoort. Zie boek “Unwanted” komt voort uit deze informatie.

Ik kan er niet bij. Ik ben zelf moeder. Ik ben Super trots op mijn kind en ik kan me niet indenken om mijn kinderen ooit op die wijze te behadelen/mishandelen, geestelijk of lichamelijk. De hele mikmak. Te erg om te lezen, laat staan ervaren. Ik word ziek als ik het schrijf, maar he is helaas wel de realiteit. Daar ga ik voor als #schrijfster. De hoop is dat de zussen sterk eruit komen en een mooie saamhorige relatie hebben. Krijgen of creëeren. Vol #liefde #aandacht Alles waar het zussen zijn om draait. Er voor elkaar zijn. Kibbelen maar ook veel lachen, soms huilen maar vooral er onvoorwaardelijk voor elkaar zijn.

Heb jij “UNWANTED” al gelezen en ben jij benieuwd hoe het afloopt. Laat je meenemen

☆L.O.V.E☆ By Mellissify…

Over mellissify183

Hello everyone, My name, is as you may have seen, is Mellissa. I have many things I could tell you about myself, but I do not think it realy matters at this time. Most probably you will get to know me a little bit better through my Blogs/Writting. I hope you all like what I have to write and hope you will follow me, comments etc... As I do with others and following. As I alway's say ( from Jessie J) L.O.V.E #story #write #read #follow

»

  1. Een geluk bij een ongeluk dat je hier ook mooie dingen aan overhoudt! En dat is je gegund schat!!
    Maakt het hele unwanted zeker niet minder erg, wacht met smart op de resterende delen..

Geef een reactie

