Mijn Passies.

Standaard

Mijn Passies….

Net zoals ik beschreef in “What makes me Happy”, is dit hetzelfde. Muziek is mijn hele leven al een rode draad geweest. Iets waarin ik mezelf vond of steun aan kon hebben, maar ook de leuke dingen zoals lekker uitgaan met kennissen en vrienden. Heerlijke muziek; Soul, Funk HipHop en R&B.

Elk liedje geeft een gevoel weer. Elke tekst die ik schrijf is een weerspiegeling van een bepaalde emotie of een bepaald gevoel. Iets dat door mijn hoofd spookt en eruit moet. Daarom vind ik het nummer van Emile Sande “Read all about it” ook zo mooi.

Eten en drinken en het delen ervan staat voor warme gevoelens, gezelligheid, dierbaren en noem maar op. Lekker koken en kijken hoe men geniet. Dit is iets waarvan ik een voldaan gevoel krijg. Net als je eigen kind. Muziek, koken dansen en schrijven. Alles is eigen, en ik geef het weer door aan mijn kleine en ook zij maakt alles eigen. Gelukkig heeft zij die kans.

Dans is een nog diepere uiting die tot stand komt waarin veel energie zit. Heerlijk ballet, disco dansen of lekker van alles wat in de woonkamer. Het maakt niet uit. Helaas zit dansen er momenteel niet echt in, maar de rest wel.

I am Blessed as a Woman. I am strong and Faithful…. 💜💜 L.O.V.E

☆L.O.V.E☆ By Mellissify

Over mellissify183

Hello everyone, My name, is as you may have seen, is Mellissa. I have many things I could tell you about myself, but I do not think it realy matters at this time. Most probably you will get to know me a little bit better through my Blogs/Writting. I hope you all like what I have to write and hope you will follow me, comments etc... As I do with others and following. As I alway's say ( from Jessie J) L.O.V.E #story #write #read #follow

Geef een reactie

