“Unwanted” – voorproefje op deel 3!

Standaard

Girl Suitcase

Waarom? Waarom moet ik nu weer weg en dat al zo snel?

“Pap, ik wil zo graag bij u blijven, waarom stuurt u mij weg? Ik kan echt goed voor mezelf zorgen hoor. Ik kan zelf naar school en weer naar huis, ik zorg ervoor dat ik goed eet, etc. Laat me niet weer in de steek. Alstublieft, ik smeek u!”

“Ik heb geen keuze schat. Het is helaas niet anders. Ik ben druk aan het kijken hoe we dit anders kunnen aanpakken en jij gewoon hier woont bij papa zoals het hoort. Helaas heb ik geen oplossing dan alleen de keuze om je bij mijn familie te brengen. Je gaat bij je opa en oma wonen. Papa komt in ieder geval elk weekend, dat beloof ik je! Voor je het weet is het voorbij en zijn we weer samen. Opa en oma zijn toch ook leuk? Dan zie je iedereen weer, ooms, tantes, je nichtjes en neefjes. We komen er wel uit, zoals altijd. Dit hebben we ook gewonnen toch?!”

Over mellissify183

Hello everyone, My name, is as you may have seen, is Mellissa. I have many things I could tell you about myself, but I do not think it realy matters at this time. Most probably you will get to know me a little bit better through my Blogs/Writting. I hope you all like what I have to write and hope you will follow me, comments etc... As I do with others and following. As I alway's say ( from Jessie J) L.O.V.E #story #write #read #follow

Geef een reactie

