“UNWANTED”

Standaard

Afbeelding

Het is donker, in de verte hoor ik wat mensen praten en lachen. Ik stap mijn bed uit, doe het licht aan en open mijn kist met al mijn speelgoed. Snel ga ik nog even naar de badkamer om te plassen. Opeens hoor ik op de trap voetstappen die steeds dichterbij komen. Mijn gehele lichaam begint te shaken en ik krijg overal kippenvel. Ja hoor, daar staat hij in de deuropening van de badkamer en zegt:

“Wat ben jij aan het doen op dit tijdstip? Plassen doe je voordat je naar bed gaat, moet je maar niet zoveel drinken. En nu heel rap naar je kamer!”

Snel veeg ik af, doe mijn broek omhoog en trek door. Ik haast me terug naar de slaapkamer nadat ik mijn handen gewassen heb.

“Vind je het normaal om midden in de nacht naar het toilet te gaan? Iedereen die beneden zit wordt gestoord door het gebonk. Je loopt als een koe, zachtjes doen kun je niet… Dan durf je het ook nog in je hoofd te halen om te gaan spelen? Dit word natuurlijk boeten! Schiet op, doe je broek uit!

Nee, zeg ik zachtjes. Alstublieft niet…

“Liggen nu!”

Snel trek ik mijn broek uit en mijn onderbroek. Ik kan nog net op tijd mijn knuffel (ollie) pakken. Ik ga op de grond liggen en doe mijn ogen dicht alsof ik er even niet meer ben en me in een andere omgeving bevindt…

Geef een reactie

