“SHOCK” deel 1

Standaard

crying

Bibberend, in “shock”, zit ik daar op de bank midden in de nacht. Alles doet zeer, mijn nek, mijn schouders en meerdere plekken op en in mijn lichaam. Ik ben in “shock” en zit nog steeds te “shaken” van wat er net gebeurt is. Totaal in mezelf gekeerd zit ik op de bank. Er komt niks uit mijn mond, maar huilen doe ik ook niet, hoe heeft dit zo moeten gaan en waarom is me dit aangedaan. Het antwoord hierop kan ik niet vinden…

Dan gaat de bel… Shit! dacht ik, straks word mijn dochter nog wakker. Gelukkig niet. Ik  durfde niet, maar deed het toch uit angst, ik doe de deur open… daar stond hij. Hij is er weer. Hij geeft me een zakje en zegt; “Hier, ga maar lekker eten, we sms-en morgen wel.” Zonder na te denken zeg ik maar “ja” en doe de deur dicht.

Wederom, weer vol verbazing, kruip ik terug op de bank met het zakje eten in mijn hand. Stomverbaasd en in totale “shock”.

In een opwelling bel ik 112, maar bedenk me en hang weer op. Na ongeveer 3 minuten gaat mijn telefoon. “Goedenavond alarmcentrale, u heeft gebeld is alles in orde mevrouw?” Timide geef ik aan dat het een vergissing was en bood mijn excuses aan.

Langzaam loop ik naar de keuken en zie dat mijn balkondeur wagen wijd open staat. Zou iemand mij misschien gehoord hebben? Ergens hoop ik van wel, maar ergens ook weer niet. Hoe beschamend zou dat zijn.

Na een half pakje sigaretten, doe ik alle lampen uit. Ik loop rustig naar mijn kleine meid om te kijken of ze nog slaapt, hopelijk is ze niet wakker geworden. Ik laat haar deur open en na het tandenpoetsen kruip ik in mijn bed, zoekend naar warmte. Ik ben helemaal verkrampt, koud en besef me nog niet erg goed wat zich deze nacht heeft afgespeeld. Ik hoop, dat dit een nachtmerrie is en als ik morgen wakker word, deze avond nooit gebeurt is.

Weltrusten en slaap zacht…

Over mellissify183

Hello everyone, My name, is as you may have seen, is Mellissa. I have many things I could tell you about myself, but I do not think it realy matters at this time. Most probably you will get to know me a little bit better through my Blogs/Writting. I hope you all like what I have to write and hope you will follow me, comments etc... As I do with others and following. As I alway's say ( from Jessie J) L.O.V.E #story #write #read #follow

»

  1. Mooi geschreven!! Vooral omdat je het einde niet verklapt het maakt je nieuwschierig !! Mooi gedaan mijn complimenten en ben benieuwd naar het vervolg !!!

Geef een reactie

