Me, Myself and I

Standaard

Hallo Allemaal,

Bij deze wil ik me even voorstellen aan jullie door een kleine introductie te geven over mezelf en waarom ik hier schrijf.

Ik ben 30 jaar oud en van Aziatische afkomst. Ik ben geboren in het Oosten en ben veel verhuisd in mijn leven. Ik ben opgegroeid in Lelystad.

Ik Heb een dochter van bijna 6 jaar, een pittige tante. Dat zal ze vast van mama hebben. Ik ben eigenlijk altijd al aan het schrijven geweest, of het nu muziek is of over situaties die ik vertaal in tekst. Ik zal me richten op diverse categorieën. Ik heb meerdere passies en dat wil ik graag met jullie delen, zover mogelijk. Ik hou van koken, zingen, schrijven, dansen. Dit zijn wel de aspecten in mijn leven die uiteraard naast mijn gezin heel belangrijk zijn voor mij als persoon. Het is voor mij ook allemaal verbonden met elkaar. Ik kan rust uit elke afzonderlijke categorie halen, frustraties uiten en proberen om te gaan met verdriet en verwerking ervan. Ik zal dus erg gevarieerd verhalen over het een en ander publiceren. Hopende op waardering en wie weet kunnen mensen die mij willen volgen er wat van leren. Misschien kunnen mensen er op een bepaalde manier in vinden in het geen ik schrijf.

Ik heb heel veel levenservaring opgedaan. Helaas van jongs af aan zijn er gedurende de afgelopen 30 jaren dat ik leef heel veel dingen over me heen gekomen en heb ik veel moeten doorstaan en veel moeten vechten. Ook ik, net als vele anderen, heb een periode gehad dat ik de wereld even haatte en vervloekte. Sinds de geboorte van een puur, klein en lief meisje is mijn leven 360 graden gedraaid. 

Ik ben op zoek gegaan en heb heel diep moeten graven om mijn eigen IK te ontdekken. Als je zoveel mee maakt in het leven en best veel vechtlust en overlevingskracht moet gebruiken, dan ga je leven op een automatische piloot en word je toch een geleefd. Nu ben ik mezelf steeds meer aan het ontdekken. Uiteraard houdt dit niet in dat ik ineens alles weet, maar ik weet in elk geval wie IK ben. Wat IK wil en ook zeker NIET wil. Mensen kunnen het als vervelend ervaren om mij heen, maar mensen kunnen mij ook waarderen om wie ik ben en mij in mijn eigen zijn laten.

Vragen zijn altijd welkom, ik zal altijd reageren. Tips/commentaar zowel negatief als positief ook welkom.

Voor nu zal alles nog in het Nederlands zijn, maar op de duur word alles in het Engels vertaald.

Hopend op leuke mensen die mij willen volgen en wat met mijn verhalen kunnen.

L.O.V.E!

Liefs Mij

»

  1. Lieve Mellissa,

    Prachtig en wat heb jij een wilskracht……

    Daarbij herkenbare eigenschappen, zal vast in de familie zitten. Ik geloof zeker dat je jezelf hebt gevonden en hoop voor jou het allerbeste. Kijk inderdaad alleen naar de toekomst en maak daar het beste van…..

    Succes met je blog…
    Liefs Gwenda

    • Lieve Gwenda,

      Wat een mooie en lieve woorden!!
      Ik hoop van harte, dat je mij blijft volgen en leest wat er nog meer inzit;)…..

      Teveel ideeën, Te weinig handen hhahhaa.. uitgevers zoeken etc.

      So stay tuned and keep on reading and following.

      ♥♥L.O.V.E♥♥
      MELLIS

Geef een reactie

